Kızlar atak mı yoksa benim oğlum iştahsız mı anlamadım bi ara aman aman yemese de yiyordu sonra yememeye başladı o dönem fark ettim ki çok emziriyorum azalttım düzelmişti azda olsa yiyordu ama 2-3 haftadır sık emmemesine rağmen yemekte istemiyor ben teklif etmesem yok zorla yediriyorum evet buda doğru değil ama onuda yapmasam hiç yemeyecek ya yemek saatleri çok stresli geçiyor sinirleniyorum geriliyorum napacağım bilmiyorum 🙄