gkczel Merhaba hanımlar bebeğim 4 aylık oldu ama göbek deliği siyah kontrole gittiğimizde tekrar bir soracağim ama bunu yaşayan var mı ?
gamzeahmeta gkczel 4 ay 17 günlük bizde de aynı şekilde ama hiç sorun olacağını düşünmedim doktorumuz da sürekli bakıyor her yerine ama bir şey demedi olsa derdi galiba
gkczel beybitolat daha önce sordugumda normal geçer o bisey yapmayın demisti dr ama 4 ay kontrolünde tekrar soracagim
sumeyye_gunes Benimki 4 aylık bizde de o siyahlık kaldı 3 aylık kontörlünde doktor baktı ama birşey demedi sorun olacağını düşünmüyorum