CidemNisa Canim bende gebelikte sadece 7 kilocuk aldim ilk 3 ay hiçbirşey yemedim ama ondan sonra deli gibi yedim hemde nasil geceleri bile :) emziren annelerin ilk 6 ay diyet yapması iyi değil dediler ilk aylar yedim reçelinden tut tatlisina kadar sonra baktim kilo alıyorum.. 3 haftadir diyetteyim demeyelimde dikkat ediyorum ekmegi kestim şekeri bıraktım. Akşamlari 20 dk koşuyorum mesela bol protein besleniyorum bu şekilde 3 kilo gerdim 3 haftada:) tavsiyem bu sekilde canim umarum yardimim olmuştur:)