Merhaba hanımlar 3 yaşında bi oğluşum var hesaplamama göre reglin son günü bittiğinde ilişkiden hamile kaldığımı düşünüyorum şimdi tekrar bebiş istiyoruz reglim bittiği gün ve ertesi gün korunmakdık sizce hamile kalma olasılığım nedir çevremden çok duyuyorum öyle hamile kalan ama yorumlarını neler ?