Kızlar bayramda 6.5 yaşında kızım ve bebeğim hasta oldu. Geniz akıntısı ve öksürük. Bebeğimin ciğerine inmiş az birşey havalar antibiyotikler flaan düzeldi ama öksürük devam ediyordu. Üç hafta oldu. Sonra eşime bulaştı üç gündür de bende var. Şimdi tekrar bebeğime geçti evde maske ile duruyorum maske ile uyuyorum ama geçti. Bugün acile gittim bana serum taktılar antibiyotik verdiler ama boğazımda bir düğüm var sanki öksürdükçe öksürüyorum kuru kuru. Nasıl geçer bu boğazım yirtilacak gibi. Bebeğimi de götürdüm acile ciğerini dinletmek için birşey var mı diye. Yine az ciğerine inmiş kafayı yicem ya. Yapıştı hastalık resmen. Nasıl düzeliriz biz.?? Bugün doktor bebeğime ve bana antibiyotik verdi bebeğime de cortair verdi