sesizlik20 Kizlar bnm adetim 5,6gun surerdi maksimum bide lekelenmelerle son bulurdu son 3gun icinde ama buayki adet dongum 6.gunden itibaren cok olmadan normal bisekilde kanama oldu ve bugun 9.gun hala oluyorum bi skinti olabilirmi ki bilemedim korktum
LezizeNine sesizlik20 bilgim yok canım üstte kalsın🌸 benim en fazla 7.gün sürdü daha önce. 10.günü geçerse doktora git
hemshireanne sesizlik20 bazen olabiliyor. Doğum kontrol yönteminiz ne? Mevsimsel de olabiliyor herşey hormonları etkiliyor
aybrss12 sesizlik20 uzun adet dönemleri genelde iyi değil yani doktorlar bana öyle demişti ben tam 50 gün adet olmuştum geçen sene polip çıktı ameliyat fln oldum yarım saat süren bir ameliyatti doktora bir gozukun derim normal 5 gün olunması ideal olan o yani
sesizlik20 LezizeNine cok teskkrler oyle edicem bnmde hayatim boyunca ilk kez 9.gunde adet opuyorum cok sasskinim
hemshireanne sesizlik20 anladım bazen yeni korunmaya başlayınca da (spiral vs) olabiliyor böyle durumlar o yüzden sordum