Herkese iyi akşamlar. Oğlum 3. Ayından 5. Ayına kadar çok güzel ses çıkarırdı. Resmen bize karşılık vermek isterdi. Sonrasında bir durgunluk oluştu. Şuan 7.5 aylık. Canı isterse ebbe, gıgı diyor çığlık atıyor. Ekran hiç vermedim gün içinde bol bol şarkı söylüyorum,kitap okumaya çalışıyorum, anne baba dede diye sürekli tekrar ediyorum. Dışarı çıkartıp bol bol hayvan gösterip seslerini taklit ediyorum. Bilmiyorum kaygılı mı davranıyorum ama bazen birisi gelip benim bebeğim 6 aylıkken baba dede anne diyordu diyince ister istemez yanlış bir şey mi yapıyorum diye düşünüyorum. Algısı gayet iyi bu arada ama özellikle benimle iletişimi daha az, babasıyla daha fazla. Kaçıncı ayda babıldamalar artar acaba?