4 aylıkken bizde de oldu dua 6 aylığız
Zorlama yapmayın ben emmek istemediğinde ayakta zıplayarak emziriyordum yeterki emsin diye 1 hafta çok yorulmuştum
Ve salonda emmiyordu dikkati dağılıyordu bende yatak odasına gidip perdeleri çekiyordun sakinleşince emziriyordum emiyordu
Şeyde deneyin biberonla emerken yarıda kesip memeyi verin ama bunu kimsenin olmadığı dediğim gibi dikkatinin dağilmayacağı bir oda da yapın