Merhaba anneler çok kötüyüm bebeğim tam 2 aylık bugün 3 gündür hafif öksürük var burunu açıyorum sürekli genzi dolu sanki hastaneye gitmeyi korkuyorum yatırırlar diye yarın gitcem ama haftasını da araya girdi o yüzden götürmedim aslında bide bugün kesinlikle beslenmek istemiyor zorla 10 20 cc veriyorum napcam nolur bana bişeyler söyleyin