tuna32_ merhaba sonuç temiz çıktı çok şükür kalbinede bakıldı bi sorun yok . Katılma nöbetiymiş ağlarken nefessiz kalabiliyomuş 3-4 yaşına kadar sürebilir dedi sonra kendiliğinden geçiyormuş. Zararsız bişey korkulacak birşey yok dedi. Umarım bi daha yaşamayız, oğlum çok sinirli bir çocuk 🤦🏻♀️