ayseozkarakas bugün bilmiyorum kaçıncı kez uyutmaya çalışırken kendini kucağımdan ağlayarak attığı için eşime verdim az önce ve 6 ay uyku sorunu için bir şey yazan var mı diye arattım siz de çok yeni yazmışsınız. Yenidoğanken aspiratörü açıp kucakta yürüyerek uyutuyorduk 3-4 gecedir yine öyle uyutmaya çalışıyoruz. 6 ay 6 günlük. Kilodan ötürü böyle uyutması da çok zor oluyor alışırsa alışsın deyip ayakta da salladık ama olmadı