Vsena bende note istiyordum gidince pek bir fark olmadığı için ve arasında değmeyen bir para farkı olduğu için 8 i aldım çok memnunum foto çekmesi falan ama tek sıkındı redmi lerin genelinde var sanırım ses problemi mesela benim tel titremiyor ve sesi açıkkena kendi kendini sessize alıyor. Eşimin de sessize aldığı halde sesi çıkıyor. 😄