Kızlar kızımı kontrole götürdüm, bacak buğumu bir bacağında var ,birinde yok. Doktor gelişimsel kalç displazisi olabilir dedi . Kızım 9 ay 25 günlük rahatça oturuyor ama emeklemiyor. Ayağa kaldırıp adım attırıyorum, atıyor da ama buğum olmayan bacağını büküyor sürekli. Bunu yaşayan var mı? içim içimi yiyor kalça çıkıklığı olabilir mi diye.