Kızlar 2 gün önce ateşlendim boğaz ağrım vs yoktu. Bebeğim 9 aylık ve aktif emen bir bebek olduğu için mastit aklımın ucundan bile geçmedi ama bugün göğüsüm de yumurta büyüklüğünde bir şey elime geldi bastırınca acıyor bu neden olur sizce bebeğim sürekli emiyor zaten mastit olma ihtimali var mı yoksa daha kötü bişey mi çokta halsizim. Düşüncelerinizi veya başınıza geldiyse benimle paylaşır mısınız ? Çarşamba gününe genel cerrahtan randevu aldım