mommandboy çamaşırlarınıza kullandığınız deterjan ve yumuşatıcı hangisi? 🧺🧽🧼 buram buram kokan, tertemiz yapan deterjan bir türlü bulamadım…🫠
organikirmik mommandboy bingo mor olandan kullanıyorum çamaşırlara yumuşatıcı hamilelikten beri kullanmıyorum
kdcirem Her şeyi Ersağdan kullanıyorum. Toz istiyorsanız boykot markalar güzel yıkıyor genelde 🫠 Ben bingo kullanıyorum toz gerektiği zaman.
rachelgreen_ Omo’nun sıvı deterjanı Beyazlar için Ariel Yumuşatıcı yumoş orkide Ama bebekler için maalesef zararlı
mysohn7 mommandboy Türkiyede olduğum zamanlarda Deterjan bingo, Yumuşatıcı ABC parfumia kullanıyorum. Buram buram kokusu gitmiyor kuruyunca.
yorgunargindarginmomy Omo pembe olan yumosa bile gerek kalmıyor Yine de kullanmak istersen Bingo açık hava esintisi mükemmel kokuyor 🌸
livanurvealpinannesi61 mommandboy bingo sıvı deterjan kullanıyorum yeşil olan memnunum yumuşatıcı kullanmak sağlıklı değil bütün eve yayılıyor kokusu ve çok zararlı
edaeren00 mommandboy [https://ty.gl/0bsjhrm5w644k](https://) gönderdiğim linke tıkla mühteşem gerçekten severek kullanıyorum böyle bir koku yok gerçekten bide kaç gün kokusu geçmiyor