Öncelikle merhaba ☺️ hamileliğimde bebeğimin ( erkek) sağ böbreğinde genişleme görüldü çoğu zaman doğumdan sonra kendiliğinden geçtiği söylenmişti. Hamileliğimde ve dogdugu gün ölçümlerde 7 mm olarak görüldü dün tekrar kontrole gittiğimizde 8 mm olduğunu ve çocuk nefrolojisinin görmesini söyledi doktor. Basina gelen var mı ? Süreç nasıl ilerliyor lütfen bilen anneler yardımcı olabilir mi ? 🥺