aysme Neyine güvenemeyip bırakamıyomuş. Bende daha kursa başlamadım eşimle çalışmalar yapıyoruz, o yanımdayken paniklediğim için ben çocuklarla çıkıyorum 2,3 sokak turlayıp yanına dönüyorum. Sürmeden, basit hatalar yapmadan pekiştiremezsin. O 2 laf etti diye özgüvenin de kırılmasın trafikte herkes sıfır hata değil ki nelerini görüyoruz