babymom2026 benimde doğumdan beri hep öyle , doktorum bir göğüs bazen daha çok üretim yapar olabilir demişti , 5 aylık bebeğim hala öyle hatta dışarıdan bile bakınca fark anlaşılıyor, ama ağrı varsa o zaman mastit olabilir dikkat etmekte fayda var 🙏🏻