queen352 user2406 Ben kullanmıyorum kayınvalidem aldı orda kullandım. Ama onun başka süpürgesi var bunu günlük kullanmak için aldı o yüzden yeterli geliyor çekimi iyidi.
anonimuye user2406 unlimited 7 aqua kullanıyorum memnunun 10 u ağır oldugu için almamiştm magazada cok agır gelmiişti bana sizde deneyip bakarsnz
user2406 queen352 agırmı ya 7 hafıfte 10 nasıl bılmıyorum hepamfitresı faln varmıs ıyıdır dıye dusunuyorum
user2406 anonimuye magazada yoktu yasadıgım sehirde 7 var 9 vardı bide 10 daha iyidir dıye dusunuyorum ama bılmıyorum
haticeberen24 user2406 1 1 senedir kullanıyorum çok memnunum evet ağır ama diğer süpürgelerde hemen kırılacakmış gibi geliyor bana
haticeberen24 user2406 Hayır ağrım olmuyor alıştığım için mi bilmiyorum zaten kablolu süpürgem de ihlas o da ağır alışkınım