organikirmik
Evet haklısınız ben aslında kulpsuz istemiştim bizzat belirttim ustaya resmini gösterdim ama gitmiş böyle yapmış dolapları hani bize renk sordu biz de içten tutma yerine gri yapar diye griyi söyledik ama kendi zevkini katmış bambaşka bir şey çıkarmıştı en azından kulplar gri olsaydı yine iyiydi ama siyah yapmış mecbur kabul ettik kalite olarak çok iyidi dolabın hepsini çekmedim aslında daha diğer tarafta da var birkaç kapak buzdolabının üstü kapıya kadar dolap yaptık çok fazla eşyamız olduğu için