Kızlar senede bir muhakkak bu saçma döngüye giriyorum. Allahım çıldırıcam bebeğim 14 aylık. Geceleri emmek için sık uyanan bir bebek gece 10da uyuyorum sabah 6da uyanıyorum tabii aralarda 4-5 kez emmek için uyanıyor çoğunda hemen uyuyor ama nadir de olsa bazen uyanık kalabiliyor. Her neyse sorun bu değil bir şekilde alıyordum uykumu. Zaten ezelden beri çok uyuyamam. Hamileyken de 11de uyuyup 6da uyanırdım. Zaman zaman da böyle uyku problemleri yaşardım ama çocuk yokken tabii daha tolere ediliyordu sonra da kendiliğinden düzeliyordu sanırım. Birkaç kez bazen kendim bazen de Bebek yüzünden sabaha karşı 4 gibi uyandım ve geri uykuya dalamadım. Sonra bu uzadı gitti saatin 4 olduğunu görünce zihnim birden açılıyor kalbim sıkışıyor. Telefona bakmayım diyorum onu da yapamıyorum. Zaten 6.30da faln bebek uyanıyor ama tabii saat başı kalkıyor o da 3te sonra. Ben uyandığımda ezan bile okunmamış oluyor ya. Dedim neyse geçecek zihnim oyun oynuyor falan bu sefer de kafayı ya gece hiç uyuyamazsama taktım. Dün gece resmen yatağa gidince bacaklarım karnım ağrımaya başladı soğuk soğuk terledim kalp atışım hızlandı saçma sapan bir döngüye girdim. Lohusayken bile yaşamadım böyle bir şey acaba depresyonda falan mıyım sosyal hayatım sıfır her günüm aynı o kadar sıkıldım ki. Napacağımı da bilmiyorum anksiyete falan mı acaba yaşayan var mı böyle bir şey ?