taylorbarbie Sol koltuk altımda nohut büyüklüğünde yuvarlak bir sertlik var. Çok korkuyorum. Ağrı sızı yok elime geldi birden. Yaşayan var mı? Bebeğim 10 günlük.
gulirmak taylorbarbie oynuyor mu deri altında? Yağ bezesi olabilir ama ihmal etmeyin doktora başvurun
brfnbt taylorbarbie belki lenf beziniz şişmiştir benim de koltuk altıma yakın bi yerde arada şişiyor genelde birkaç güne geçiyor geçmiyorsa doktora gidiyorum ultrasonla bakıyor
mrscakir taylorbarbie benim bekarken olmuştu, meme kanseri diye çok duyduğum için bende çok korkmuştum. Doktora gittim bir ilaç verdi 2 güne geçti ☺️ Korkulacak bir şey olmayabilir ama doktora göstermeniz de fayda var ☺️
dorli taylorbarbie merhaba bende de olmuştu genel cerraha gittim aksesur meme ihtimsli yüksek demişti yine de ultrason istemişti cok sükür ultrasonda da aksesuar meme(yalancı meme)olarak cıktı süt kanalları tıkandığı için koltuk altında olsbiliyormus ınsallah siz de de oyle bırseydır.
taylorbarbie Maviim merhaba herhangi bir sorun olmadığını söyledi o gün doktor gün içerisinde de hemen küçüldü