esrasglk aslında hiç bir meyveyi kesmemek gerekiyor Esra hanım özellikle c vitamini içeren meyveleri bol tüketmek lazım c vitaminini vücut sentezleyemiyor ve günlük mutlaka alınması gerekiyor gaz konusunda emin değilim ben hep yedim bir sorun yaşamadık fakat şu açıdan düşünün herkesin bildiği gibi c vitamini hastalıklara karşı koruyucu özelliğe sahip malum kış ayları geldi vücut direncimiz düşüşte iken kendinizi daha iyi korumalısınız 😌