2.5 aylık bebeğim doğduğundan beri meme emmediği için sütümü şimdiye kadar sağıp verdim. İlk zamanlar sütüm çoktu yetiyordu hatta dolaba bile atıyordum ama emmediği için sanırım gittikçe azaldı, yetmemeye başladı. Şimdilerde 3 saatte bir sağıyorum 40-60 cc arası çıkıyor. Geçenlerde doğum kilolarını vermek için 10 gün boyunca diyet+spor yaptım ve sütüm iyice azaldı. Hemen diyeti sporu bıraktım ve sütümü artıracak şeyler yaptım 1 hafta oldu ama sütümde hiçbir şekilde artış yok hâlâ en fazla 60 cc çıkıyor. Sizce azalmasının diyetle bir alakası var mıydı? Sıkı bir diyet de değildi ama anlamadım bırakınca da sütüm artmadı acaba benim sütümün zaten azalacağı mı vardı anlamadım ki. Sizce artması için erken mi yoksa pes edip diyetime devam mı edeyim? 🤷🏻♀️ Eğer bu konuda genetiğin de etkisi varsa annemin de sütü azmış😒