uykusuzanne__ şuana kadar yukselmedi ateşi canım 37 lerde geziyor , uyuyor. Tabi sürekli uyanıyor sallıyorum başında bekliyorum biraz uyusun vucudu dinlensin diye. Sadece burun akıntısı vardı ya izine gittigimizden beri o iyice arttı tıkalı burnu bize de açtırmıyor ağladıkca daha da tıkanıyor o rahatsız ediyor biraz 🤦🏻♀️