kagansmomy Rahat sırtı yatabilen amcak Kolay temizlenebilir olursa çok iyi olur ve mutfağımız çok büyük değil çok yer kaplamayan bişey olursada iyi olur
mrscakir kagansmomy sırtı yatabilen neden istiyorsunuz çünkü bir kaç ay sonra bırakın sırtı yatmayı totosu oturan bile işe yaramayabilir 😂
organikirmik kagansmomy IKEA antilop kullanıyorum memnunum sırtın yatılması o kadar konforlu olması benim için mama sandalyesinde olmaması gereken özelliklerden biri
Asyaveannesi04 kagansmomy ikea antilop kullandım kızımda kaldırdım şimdi inşallah oğlumda kullanacağım
kksna kagansmomy araştırmam sonuncunda kanz aldım masanın yatak olmasını istemem orada uyumasını da istemem sizin tercihinizi anlayamadım
kagansmomy mrscakir şuanda 4 aylık bizimle masada oturmak istiyor ama ikeanın ki bebeğim için çok dik ve sert şuanda 🥲 yoksa benimde aklımdan o vardı bi de ben mutfakta iş yaparken çok seviyor izlemeyi uyuyp kalırsa kaldırırken uyanmasın diye
kagansmomy organikirmik kesinlikle ilerisi için bende öyle düşünüyorum ama şuan 4 aylık ve o çok dik kalıyor ve mutfakta beni izlerken uyuyup kalabiliyor
mrscakir kagansmomy benim kızım 6.aya kadar anakucağındaydı her odaya onunla götürüyordum mama sandalyesindense o daha mantıklı aslında çünkü dediğiniz şekilde ki mama sandalyesini en fazla 1 ay kullanabilirsiniz sonrasında oturur zaten yatmak istemez ☺️
rumisssa kagansmomy onun için ana kucağı süper oluyor ben anakucagina koyuyordum o zamanlar hem iş yaparken hem yemek yerken hep yanımızdaydi kızım için bazen yerde yiyorduk yemek sonra wellgro nun çalışma masalı mama sandalyesini aldım kızım 18 aylık oldu hala çok memnunum yer yoksa evde hantal bir şey almamani tavsiye ederim
kagansmomy rumisssa şuan ana kucağını kullulanıyorum bende ama onda yemek yerken aşağıda kalıyor diye ağlıyor masaya kucağıma geliyor ve uyumak istese de ışık gözüne geliyo ya direkt bende iyice çocuk rahat etsin diye her şeyi alıp eve dolduran delilere döndüm zaten bu maka sandalyesi de öyle olmasın diye araştırıyorum 😁
kagansmomy kksna ben mama sandalyesini mama sandalyesi olarak kullanmak için istemiyorum şuanda güvenle yüksekte bizimle oturabilmesi için istiyorum
xbeyzax kagansmomy ben kiwi marka almıştım şu popüler olan bilmem sırtı 3 kademe yüksekliği kademeli olanlar var ya inanın hiç gerek yok suan pişmanım temizlemesi çok zor yer çok kaplıyo niye ikea nın mama sandalyesini yada ona benzeyen basit kolay bir şey almadım bilmiyorum ama kesinlikte bu kademeli pahalı olanlardan almayın
Betulsark Ben Maxi cosi moa aldım. İlk başta kumasinida kullandım ama 2 ay sonra pes ettim ve 2,5 yıldır kumaşız oturuyor kızım 5,5 aylıktı ona oturmaya başladı bugun 3 yaşında hala otura biliyor. Ayriyetten masa sandalye oluyor o sekildede çok kullanıyor
rumisssa asena3265 bunu kullanıyorum üzüm zamandır çok memnunum sadece sandalyesini alıp bagaja atıp parka bahçeye her yere götürüyorum
esracinikaya1 Hafif olması sebebiyle çocuk kedini atmaya çalışsa düşme ihtimali var mı acaba bende almayı düşünüyorum da
rumisssa esracinikaya1 yok benim kızım kuvvetli haraketli hiç öyle bir şey yaşamadım ama şimdi artık daha bilinçli hareket ediyor diye içindeyken yalnız birakmam ne olur ne olmaz diye ama bence güvenli