merkursavascisi_06 bizim ki ağız içi ve koku hassasiyeti. Mesela ağzını sürekli sildirir, işte iplik iplik olan şeyleri yiyemez kıla benzetir pişmaniye erimiş kaşar gibi, et vs yutmakta güçlük çekiyor. Kokulara aşırı hassas. Normal birini rahatsız etmeyecek kadar az olan kokular onu rahatsız ediyor. Örneğin biz bile kötü kokuyoruz oğluma göre. Kişisel bakıma dikkat etmiyoruz falan da değil bildiğiniz her şeyin kokusunu alıyor. Son 1 senede çok arttı bu durum. Beslenmede de iyice seçiciliğe başladı.