Fundayavuz Merhabalar , bu ay spiral çıkardım tekrardan bebek istiyorum Allah nasip ederse … sorum şu spiral çıkınca hemen bebek olmuyor vs gibi konuşmalar duydum yaşayan var mı ? Spiral çıkarıp bi kaç ay içinde hamile kalan var mı tavsiyeniz nedir?
ylnydg Fundayavuz bunlar çok kişisel. Doğum kontrol hapı için de öyle diyorlardı. 20 sene kullandım, denediğimiz ilk ay hamile kaldım 38 yasında biri olarak
Aysima58 Fundayavuz 5 aydır deniyorduk spralden sonra bu ay kimyasal gebelik geçirdim inşallah başka aylara kaldi
Annecilikkkk Bir senedir olmuyor benim kişiden kişiye değilşyor diyorlar inşallah bizde istioruz bakalım gidip hormon testi vericem yarın artık
cilekli_soda Fundayavuz hayırlı olsun ilk beebğinizi kaç ay denemeden sonra aldınız mesela ordan az çok pay biçin birde kafaya takımcada olmuyor bence
Fundayavuz Niyesordunbucevabi kişiden kişiye değişiyor evet ama çevrem hep olumsuzluk yaşayınca bende düştüm hemen
tprk92_ Fundayavuz ben çıkarıp 5ya sonra kaldım kimyasal oldu düştü sonra bi beş ay geçti yine hamile kaldım ve sğalıklı çok Şükür