Kızlar bebeğim 4 aylık ekransız büyütmek istiyorum uyanıkken sürekli göz teması kuruyorum oynatıyorum vs yanında telefonla uğraştığımda telefona kitleniyor uzanmaya çalışıyor acaba en doğrusu telefonu hiç göstermemek mi yoksa bunun için daha erken mi