Merhaba kızlar. Oğlum 10 mayısta 3 yaşında olucak. Tuvalet eğitiminde bugün 2. Günümüz. Ama hiç lazımlığına yapmadı hep altına yapıyo. Gece bezlemedim. Her lazımlığa götürdüğümde hayır diyo ağlıyo. Kalkınca altına yapıyo. Çıldırmak üzerim ne olur fikir verin