damla_dlda Merhaba bebeğim dün 4. Ayını doldurdu ama dönmüyor yan koyuyoruz dönmesine yardımcı olmak için ama geri sırt üstü pozisyona geçiyor birde karın üstü koyduğumuz zaman ıkınarak hep ileriye gitmek istiyor normal mi bu durum
gamzeahmeta damla_dlda 4 ay 17 günlük sadece iki kere yan döndü iki üç gün önce onu da bıraktı psikolojim bozuldu araştırmaktan acaba geç mi kaldı diye nedense benim bütün sosyal medyam 2 aylık olunca dönen bebeklerle dolu 4 aylık oldu emekleme pozisyonunda emeklemeye çalışan bebeklerle dolu ama artık anladım zorlamamak gerek daha zamanı var döner nasıl olsa
ipekduru7 damla_dlda benimki 6 aya girecek hala dönmğyor ben öliyim o zaman bacım😂 yarım dönüyor hala tam dönemiyor her şeyin zamanı var üzülme elbet bir gün dönecekler
busmah61 damla_dlda 6 ay 5 günlükken dondu yuzden sirta sirttan da yuze dondu 4 5 sefer yapti simdi 10 gunluk donmuyo unuttu heralde 🤣🤣
gamze28y damla_dlda kızım 7 aylık ve dönmüyor bebegın daha cok kucuk gordugun kımseyle kıyaslama kendıne en buyuk kotulugu yaparsın 😊 oglum 17 ayda tam desteksız yurudu kafama o kadar cok takıyodum kı sımdı 3 yasında kosunca yakalayamıyosun 🤭 her sey zamanı gelınce oluyo annesı uzulme