asyamz Ehliyete suan o kadar çok ihtiyacım var ki alamadikca çok modum düşüyor,çok stresli zamanlardan geçiyorum bi alabilsem ehliyeti psikolojime o kadar iyi gelicek ki
Komisyonlarım da o kadar iyiydi ki tum şartlar benden yanaydı ama ben yine heyecan yapıp hata üzerine hata yaptım