nura97 Bence tam bir geçiş dönemindesiniz, bizde de buna çok benzer bir süreç olmuştu 🥲 14-16 ay civarında genelde 2 uykudan 1 uykuya düşme başlıyor, o yüzden özellikle akşamüstü yaptığı o kısa uyku geceyi baya etkileyebiliyor; ben olsam yavaş yavaş o uykuyu kaldırmayı dener, sabah uykusunu biraz daha erkene çekip tek uyku düzenine geçmeye çalışırdım, çünkü gece 1-1.5 saat sonra uyanması da genelde bu dengenin şaşmasından oluyor, bir de kapıyı gösterip çıkmak istemesi tamamen “daha günüm bitmedi” tepkisi aslında, korkulacak bir durum değil yani çoğu bebekte oluyor, biraz sabırla düzeni değiştirince toparlanıyor 🤍