Kızım 10 buçuk aylık. Emekleme bir gelişim göstergesi değil biliyorum asla emekleme cabalamasi yok ama aklıma takılan bişey var. Ellerinden tuttuğumuz zaman asla adım atmıyor sadece basıyor duruyor öylece. Babası kollarından tutuyor ben ayaklarını ileri yapıyorum alışsın diye ağlıyor bu sefer de bu durum bu ayda normal mi