aysgll1 kıyamam ya en korktuğum şey bu konuda travmam var geçmiş olsun o su toplanan yer patlasa rahatlar bence kantaron yağı çok iyi yara yanıklara felan çok etkili onu sürün en iyisi ama doktora götürün içiniz rahat etsin yanık derecesi telefondan gördüğüm kadarı ile ileri derece değil krem verirler kıyamam bi ağrı kesici şurup içirin korkmuş ağrısı da vardır şimdi yoğurtta iyi aslında yanıklara varsa elinizin altında sürün