gizviz Merhaba ben dört aylık bebeğimi şimdiye kadar silikon fileli banyo oturağında yıkadım ama büyüdükçe sığmamaya başladı. Siz nasıl yıkıyorsunuz bebişleri
teachermom_ gizviz 6.5 aylık küvette odasında yıkıyorum banyom küçük duş teknem dar vakumlu oturak duş teknemi vakumlamadı kullanamıyorum küveti duş teknesine koyup 1 kez öyle oturtup yıkadım belim kırıldı yıkayıp çıkartana kadar yine en güzeli odasında filesinde yıkamak 😁
ariaos gizviz tek başıma yıkadığımda fileli silikonda yıkıyorum akan suyun altında çok rahat oluyor, çift yıkadığımızda da anam babam usulü leğende yıkıyoruz 7 aylık😀😀😀
gulsimacansu58 Ben oturmaya başladıktan sonra vakumlu oturaktan aldım onunla yıkıyorum gayet de güzel yalnız alırsanız önden açılmalı alın ben öyle almadım pişman oldum
gizviz gulsimacansu58 ben de Babyjem in oturağını almıştım oturmaya başlayınca o yeterli oluyor mu? Bir de ayakları yere değmiyor mu üşür gibi geliyor yerde
gulsimacansu58 gizviz degiyo yere de bazen altına bişeu koyuyorum ayaklarının bazen de ayaklarını kurunun altına getiriyorum ki su gelsin üşümesin ayakları
fslye Biz 4.ay başladık kucağımıza alıp banyoda yıkıyoruz, meme reddini aşmak için yapmıştık ama baktık böyle kolay devam ettik.
Gokturkmom gizviz Vakumlu bebek oturağı var önden açılan oturmaya başlayınca onda yıkamaya başladım büyük rahatlık kaydı mı düştü mü derdi yok 16 aylık hala öyle yıkıyorum.🌸☺️
UrbanMom gizviz 9 aya kadar kuvetinde fileyle,9 aydan sonra kuvete direkt oturttum, 1 yasindan sonra normal banyoda yıkamaya basladim belim iyi bile dayandı banyoda yıkaması benim için en kolayı.
lovebabyy gizviz O aylarda ben tabureye oturup kucağımda yıkıyordum, eşim de kovadan su döküyordu. Destekli oturmaya başladığı anda yani 5-6 aylıkken bebekler için olan vakumlu banyo oturaklarından almıştım, sığdığı sürece o oturakta yıkadım.
uykusuzanne872 gizviz 4 aylıkken küvette durmamaya başlayınca kucağımızda banyoda yıkıyoruz şuan kucakta da durmuyor 13 aylık