defnekusum_ Şükür dişimiz patladı ama aşırı huzursuzluk ve iştah kapanmasıyla geldi bebeğim 2 gündür ne mama ne ek gıda yemiyor göğsümde de durmuyor sizde durumlar nasıl geçiçi süreçtir inşallah
NewMomm1 defnekusum_ oy kıyamam geçici bir süreç merak etme damağı acıyordur normal iştahı olmaması benimki 2 buçuk yaşında ama yazmadan geçmek istemedim🥹