umos_ sezaryen sandiginiz kadar kolay degil maalesef tek iyi yönü sanci cekmeden dogurmak ama inan ben o sancilara bile raziydim o kadar canim yandi ki belden uyusmama ragmen butun islemleri bir bir hissettim kesilmeme dikilmeme cocugun cikisina kadar ve korkudan tansiyonum18 lere kadar cikmisti dikildin hersey bitmiyor bacak uyusuklugun 6 saat gecmiyo yattigin yerden kalkamiyosun sondali duruyosun hele agri kesicilerin etkisi gectimi o dikislerin sancisi bebegini zar zor emzirmek iki buklum yatsan yatamiyosun kalksan kalkamiyosun 1 ay toparlanamadim bebegimi emzirmeden emzirmeye alabiliyodum yani demem o ki her iki dogumda zor rabbim kadinlarin anne gibi annelerin yardimcisi olsun🥹🥹🤲🤲