gg3848 Bebekleriniz ilk ne dedi 5,5 aylıkken anne gibi ses çıkarıyordu ben onu saymak istiyorum🙈 ama bilinçli ilk baba dedi 🥰 sizin bebeklerinizin ilk kelimesi neydi🤗
3kedili2bebekli gg3848 oğlumun baba kızımın dedeydi kızımla babam birbirine bayılıyor çok düşkünler hala kızım çok dedecidir dedesi her gün dede desin diye baskı kurdu resmen dede dediği gün bayram etti şimdi hasta Allah şifa versin kızımın hatırlayacağı kadar yaşasın inşallah ☺️
simseklivekalpli gg3848 ayy büyük kızım 4 aylıkken falan anne diye ağlıyordu resmen 😃 buyuk kızım anne, oğlum dede, küçük kızım da baba dedi ilk 💖
halime25h 3kedili2bebekli gg3848 anniiii diyordu 5 bucuk aylıkken simdi anne baba dede falan var hani ama o zamanda annnii derken direkt bana bakıp diyordu ve sahiden bana gelince sakinlesiyordu elime koluma yüzüme yapışıyordu hep devam etti bu huy.
Baldanadam_ gg3848 Baba oldu 😁 böyle olacağı belliydi erkek çocuğu ama babasına çok düşkün anne yı zor dedirttim 😅
gg3848 Baldanadam_ hahaha o gerçekten tutmuyor ya benimki de kız ama anne diye ölecek eşim kıskanıyor😂