Merhaba, doktorumuzun geçebilirsiniz demesiyle geçtik yaklaşık 6 aya tekabül ediyor. 1 nolu mama bitmişti direkt 2 yi aldık onla devam ettik. Ekstra suda vermedik çünkü zaten mama suyla yaşılıyor ihtiyaç olan bişi değil. Yine sizde doktorunuza danışırsınız