Oğlum 16 aylık ve biz son zamanlarda her akşam onunla beraber basit ritmik oyunlar oynuyoruz. Mesela bir topu zıplatıyoruz ⚽️,şarkılar eşliğinde dans ediyoruz 💃🏻🕺ya da hayvan sesleri taklit ediyoruz 🐱🐶🔉 Bazen de buzdolabının üstündeki meyve magnetleriyle renkleri ve şekilleri keşfediyoruz🍉🍎🍓, tek tek dokunup isimlerini söylüyoruz, baya ilgisini çekiyor 🤍
Açıkçası bu küçük oyunların hem aramızdaki bağı güçlendirdiğini hem de onu nasıl mutlu ettiğini görmek çok güzel…🥹🫂
Peki siz çocuklarınızla gün içinde en çok hangi oyunları oynuyorsunuz?
Sizin rutinleriniz nasıl, neler en çok ilgilerini çekiyor? 👇