serileydi ezgiliiii kaştayım bence tam olarak deniz havuz için erken ama girenler elbette var salıdan sonra daha da sıcak olacakmış 24-25 dereceleri görecek gibi hava gündüzleri
emineaae ezgiliiii manavgatayım iki gündür soğuk bir rüzgar var ama düzelecekmiş nerdeyse 1 ay önce turistler denize girdi siz gelene kadar çok daha iyi olur
SevimmMkuzey ezgiliiii havalar iyi oldu gibi bir kaç gün önceye kadar yağmur vardı şimdi ısındı ama deniz havuz için erken gibi sanki girenler vardır tabi 😅ama artık soğuk yağmur olmaz ısındı sıcaklarda geliyormuş
oglum_ Merkezdeyim ben hava güzel denize girenlerde var ama bence erken daha havuz için mayıs ortası ideal oluyor burda