10 ay 20 günlük oğlum. Yaklaşık 2-3haftadır gece sürekli uyanıyor ağlayarak ve memeye gelmeden susmuyor. Göğüs uçlarım artık kıpkırmızı oldu acıyor 😢 memede iyice dalıp öyle yatırabiliyorum yoksa uyanıyor hemen. Diş mi sizce 😞 emziği kendi bırakmıştı hasta olduğu dönemde şimdi tekrar mı başlatsam kafam allak bullak😮💨