Bebeğim 9 aylık perşembe günü öksürük başladı bugün öksürük+burun akıntısı olarak devam ediyor 4.gündeyiz henüz ilac vermedim doktor kötüleşirse başla dedi ama sanırım başlayacağım ama bugğn pazar olduğu içinde soramıyorum doktorumuza. Bunlar çok ağır ilaçlar mı kortizonlu olduklarını okudum