ertonunannesi23 biz de 10 ay 20 günlüğüz özellikle 9,5 dan sonra o yiyen çocuk gitti yerine ağzını mıh gibi kapatan çocuk geldi. Ama bunun bir dönem olduğunu düşünüyorum. Bizim dişimiz de yok henüz. O yemediği kaşığı reddettiği dönemlerde hep kendi tutup yiyebileceği şeyler yaptım verdim. Yediği kadarını yedi. Bazen ben de elimle yedirdim. Tavada yumurta, pankek, patates havuç çubukları, zeytin gibi şeyler verdim hep. Sıvı almak istemedi ya da kaşıkla yemek istemedi. Şimdi ara ara inatlaşma oluyor. Hemen başka bir şey yapıyorum. Bizim de hiç kilo almamıştı o söylediğim dönemde. Üzülmüştüm ama yapacak bir şey yok diyip dayadım memeyi ☺️😅