Meraba 1 yaşında oglum 2 gündür grip takıp ediyorum sadece burnu akıyor tıkanıyor öksürük şuanlık yok gibi ama bu gribi evde en hızlı öksürüğe çevirmeden kötü olmadan nasıl gecırebılıırım
Burnunu sık sık temizliyorum off onu da ağlaya ağlaya onun da kolay yontemı varmı kızlar çekemiyorm ağlayınca tam da kalıyor yine burnunda :( öyle olunca yıne tıkanıyor ama onu elıme alır almaz cıglıgı basıyor
Fikirlerinizi Beklkyorum :(