badosum umayin yani artık pişikten mahvoldu çocuk kıyafet yetiştiremedim dünden beri de mavi paketten kullanıyorum bugün yine geceden beri 2.defa kıyafet değiştim o da taşırdı ne yapacağımı şaştım artık bugün gidip prima almayı düşünüyorum artık yeter yani
badosum stupendouss Vallaha bende de mavi paket vardı dün onu kullandım o da sızdırma yaptı az da olsa artık yeter dedim akşam prima premium care aldım ve o kadar rahat bir gece geçirdik ki anlatamam