Bebeğim 3 ay 28 günlük normalde de ağlayarak uykuya geçerdi ama 4. Ay atağına girdi sürekli huysuz kucakta gezmek istiyor ama bu kez de uyutacağımı anladığı an kıyamet kopuyor sakinleştiremiyorum bir de maalesef kucakta uyuyor napacağımı bilemiyorum o ağladıkça da çok üzülüyorum ne zaman geçer sıkıntısı ne böyle bir şey yaşayan var mı