Bebeğim 3 ay 20 günlük bitmek bilmeyen bi gaz sancısı var azalacağı yerde iyce arttı sanki gaz damlası kullanıyorum ama işe yaramıyor snrm metsil aldık olmadı sab silah denedim bi süre ii gelmişti ama alıştı snrm vücut yine başladı şuan nurse hayvars neyse işte ondan kullanıyorum oda hiç bir işe yaramıyor malesef gazını çıkarıyorum masajlar şunlar bunlar ama hala gazlı acı elma yağı denedik oda olmadı gaz kemeri aldık oda fayda etmedi çok yoruldum birde gaz gelince emmiyor malesef kilo alımı düşecek dıe korkuyorum yaa 🤦♀️yardımck olun tecrübeli anneler nasıl başa çıkıyorsunuz bu gazla birde ne zaman rahatlarız ne zaman biter acaba çok yorulduk ikimizde yaa🤦♀️🤦♀️