Suklumaga Seherr_ hamileydim bu haber çıkınca bebeğim 1 yaşına girdi hala kesinlik yok yazık ya artık kesinleşse bari
mmoz Seherr_ vwkil maaşları artacak dense hepsi toplanır işlerine göre altı üstü 2 ay daha 3 kuruş parw verecekler vergilerimizden.Bizim kasamız bize kapalı anlamıyorum
Seherr_ Suklumaga Ben hamile bile değildim bu haberler çıkınca, arkadaşım için bekliyorduk🤣 Ben hamile kaldım doğurdum çocuk yaşına girecek 🤣
Hep_oyle_olur_zaten Hamileydim ilk bu haber çıktığında hızlı şekilde toplanıp karar verilecek dendi tabi o zaman 1 sene yapilicak diye konuşuluyordu doğum yaptım şuan çocuğum 2 yaşında diyeceklerim bu kadar 😄
Seherr_ Hep_oyle_olur_zaten Kendi menfaatlerine olsa varyaaaa, gece yasa çıkartır sabahına gazetede yayınlatırlar😤
Suklumaga Seherr_ 😂😂😂 birde o zamanlar 1 sene izin olacak diyorlardı 2 ayı bile çok gördüler red yedi saçmalık
Seherr_ canmanayvesuyu evet onun haberi, iptal olmuş. Yeterli kabul sayısı alamamış. Yani başka bahara
patlakprezervatif Seherr_ Yeterli kabul sayısı alamamış dediği yasada yeterli olan milletvekili sayısına ulaşamamış olması. Toplantıya dahi başlayacak milletvekili sayısı olmadığı için ertelenmiş. Şayet dediğiniz gibi olmuş olsaydı bu “hayır” çokluğu ile reddedilmiş denirdi. İşin öz’ü 200 kişiden az milletvekili orada olduğu için toplantı dahi yapılamamış.
hindilisalam Ben de hamileydim bu konuşulurken bebeğim 10,5 aylık şu an ahahahahahah 3,5 aylıkken başladım işe yani bekleyenlerin Allah yardımcısı olsun 😂
Seherr_ hindilisalam Ayyy bende başlıycam yaa 🥲 Bebeğim 8 buçuk aylık olacak işe başladığımda. Çok korkuyorum çok üzülüyorum. Süreç nasıl, anlatır mısınız biraz 🥹🥹
psikoanne Bende bekliyordum da doğurdum çocuğum 10 buçuk aylık , iki hafta önce başladım işe .. çok geç işliyor süreç
Seherr_ hindilisalam Evet öğretmenim 🥹 Sabah 08:00’de gidip öğlen 13:00’de çıkıcam Kayınvalidem bakacak, benim evimde. Kendi ortamı olsun, odası olsun dedik. Ama için içimi yiyor çok Ağlarsa, durmazsa diye.
hindilisalam Seherr_ ay çok iyi ders programınız ben ilçeye gidiyorum 7.45te çıkıyorum 17.00 civarı ancak eve gelmiş oluyorum🙈 kendi evinizde olması da ayrı güzel düzeni değişmemiş olacak💖 başlamadan önce kayınvalidenizle daha çok vakit geçirmesini sağlarsanız daha kolay olur yabancılık çekmemiş olur o aylarda daha anlamaya başlıyorlar da yabancı ayırıyorlar
hindilisalam beyazzkuguu 50 km zor oluyor tabi duruma göre minibüsle 1 saat sürüyor arkadaşlarla gidersek 35 dkda falan varıyoruz